Midden-Delfland
naar een vitaal, circulair, innovatief en bijzonder landschap in de Metropoolregio MRDH

Over RECER Midden-Delfland

RECER werkt aan visies en ondersteunt initiatieven en innovaties op het terrein van Ruimte, Economie, Cultuur, Ecologie en Recreatie. RECER is een onafhankelijke raad van stakeholders uit Midden-Delfland. De raad geeft gevraagd en ongevraagd advies aan overheden, gebiedsorganisaties, en zorgt ervoor dat inzet van ondernemers verbonden is en blijft met de kwaliteitsontwikkeling, economische groei en zelfstandigheid van Midden-Delfland. Om hier uitvoering aan te geven is RECER verbonden met de Stichting Innovatielandschap Midden-Delfland. Deze laatste fungeert als uitvoeringsorganisatie van innovaties.

Samenstelling RECER: Jos van der Knaap,  Gert Kant, Willem van Mierlo, Bram van Marrewijk

Over Stichting Innovatielandschap Midden-Delfland

Bij de 24 uur van Midden-Delfland, 30 en 31 oktober 2015, is door het gezamenlijk bedrijfsleven het voorstel gedaan tot oprichting van een Gebiedsorganisatie. Om hier uitvoering aan te geven is de stichting Innovatielandschap Midden-Delfland opgericht. Een netwerk voor en door ondernemers. Dat ook open staat voor samenwerking met overheden en andere gebiedsorganisaties. Stichting  Innovatielandschap Midden-Delfland biedt een constructieve bijdrage aan het uitvoeringsprogramma Midden-Delfland.

Bestuur  Stichting Innovatielandschap Midden-Delfland:

Willem van Mierlo, voorzitter

Tim Dröge, secretaris